Nemzetközileg is elismert büszkeségeink!
Te tudtad ezekről a brandekről, hogy magyar?
Magyar márkának elérni azt a pozíciót, hogy világszerte ismert legyen, nem könnyű. Kis ország vagyunk, nagyon sok tehetséges emberrel és ágazattal, de pont a földrajzi méreteink miatt is a lehetőségeink is be vannak szűkülve. Mégis léteznek olyan divatmárkák és egyéb (akár élelmiszer) márkák is, amiknek sikerült a lehetetlen. Világhírűek lettek. Nézzük, most mely brandek lettek világszerte elismertek a hazai divat világából.
Sugarbird
A “Cukormadár” nevű márka, eredetileg csak itthon volt népszerű, de a termékek olyannyira népszerűek lettek, hogy már nemzetközileg is elismert ruházati márka lett. A Sugarbird kollekciójából láthattál már Beyoncén is, Celine Dionon is, de Katy Perryn is.
Nanushka
A Nanushka az a nemzetközileg is szupersikeres divatmárkává vált, amiről a legtöbb divattervező álmodik. A márka mögött egy fiatal és tehetséges divattervező, Sándor Szandra áll, aki ruháival megtalálta azt a piacot, amiben a fiatal nőtől az elegáns szépkorúakig mindenki megtalálhatja a hozzá illő darabot. Az ő darabjait is viselték már olyan sztárok, mint pl Rihanna, vagy Taraj. P. Henson.
Abodi
Az Abodi is hasonlóan a Nanushkához, szép sikereket könyvelhet már el. A brand megálmodója az erdélyi származású, Abodi Dóra, innen is ered a márka neve. Férfiak és nők is megtalálhatják itt is a nekik tetsző darabokat.
Gabrielle Union színésznő egy Abodi estélyiben.:
Elysian
Az “Elysian” kifejezés nagyjából annyit tesz, “gyönyörű, békés, tökéletes alkotás” . A márka mögött Bódis Boglárka áll, aki finom és légies kreációival megvalósította az álmát. Ruhái nőiesek, gyönyörűek és álomszerűek. A brand megálmodásának ötlete egy párizsi séta alkalmával jött.
Nubu
A NUBU márka mögött egy fiatal női tervezőpáros, Garam Judit és Kovács Adél áll. Ruháik a divatra érzékenyebb, intellektuális típusú ruharajongóknak szólnak, és a brand egyre sikeresebb a nemzetközi piacon is.
Férfiak és nők is megtalálhatják a nekik tetsző darabokat: