forrás: pinterest
Színes

A fehérnemű márka kampánya megosztotta az embereket

Megosztom:

Jogos a kritika?

Az internet népe azonnal lecsapott

Az egyik ismert fehérnemű márka a Sloggi, nemrég kampányt indított amiben nyíltan arra biztatja a nőket, hogy fogadja el mindenki és szeresse magát, úgy ahogy van. Az üzenet szép és igaz is, de mégis megosztó. Hogy ennek mi az oka? Ez.

Valódi nők, valódi hibákkal

Az ok nem más, mint hogy a márka a kampányban különböző hazai hírességeket kért fel, a szórakoztatóipar eltérő területeiről, hogy legyenek a kampány reklámarcai. A fotókon csinosak is a hölgyek és sugárzik róluk az önbizalom. Csakhogy pont, ez verte ki a biztosítékot a kommentelők egy részénel. Ugyanis a Facebookon megosztott fotóhoz elkezdtek özönleni azok a hozzászólások, amik arról szólnak, hogy pont a kampány lényegi részéhez nem kapcsolódnak a képek, ugyanis a kampányban szereplő nők mind csinosak, vékonyak és olyan testük van, amit bátran fel is vállalhatnak. A kommentelők szerint “valódi” nőket kéne szerepeltetni a kampányban-a Dove-nak volt egy ehhez hasonló kampánya pár éve-, akik túlsúllyal, narancsbőrrel, megereszkedett mellel, vagy tényleg olyan testi hátrányossággal rendelkeznek, ahol valóban van értelme a “Fogadd el önmagad” szlogennek.

A kampányban egyébként többek között, Iszak Eszti-műsorvezető és modell vesz részt, Dallos Bogi-énekesnő, Szentesi Éva-író, és Szilágyi Szylvi-influenszer. Az üzenet nekünk bejön, és a reklámképek is ízlésesek, de tudjuk, hogy nehéz olyan dolgot létrehozni, ami mindenkinek egyöntetűen tetszik.

Megosztom: