Bulvár

Celebnek lenni 24 órás meló

Megosztom:

A kirakat és ami mögötte van.

Lehet, hogy te magad is rajongó vagy, követsz valakit az interneten, akiről tényleg mindent tudsz. Rajonghatsz zenéért, filmért, stílusért vagy létező személyért is.

Csak egy kép?

Ha a barátainkkal ugyanaz a színész a legfőbb téma, kicsit megélhetjük azt, hogy tartozunk valahová. Viszont fontos szem előtt tartani, hogy bármennyire is szereti egy híresség a rajongóit, mögötte áll egy “sztárgyár”, aminek a feladata, hogy a legjobb marketinget építse köré. Ehhez pedig nem csak az általa képviselt üzenet, hanem a róla szóló termékek is tartoznak, aminek a megvételére rá kell venniük a fanokat.

Minden egyes lépés megtervezett, rengeteg munka, kutatás és egy egész csapat áll mögötte. Nemcsak azt határozzák meg, hogy Instán mit posztolhat az adott sztár, hanem azt is, hogy hogyan kommunikál a rajongóival akár személyesen is, amikor csak az utcán szólítod le.

A kirakatnak van jó oldala

Ez a gépezet nemcsak arra ügyel, hogy hogyan reagál a rajongói megkeresésekre Messengeren, Instán, vagy Twitteren, hanem sokszor az interjúkon és a rajongói találkozókon is előre megtervezett forgatókönyv szerint válaszolnak a kérdésekre. Gondolj csak bele, hogy mennyire érezhető, hogy megrendezett például egy-egy Talkshow beszélgetés.

De azért van jó oldala is a rajongásnak, mint hogy barátokat szerezhetsz, megismerhetsz új dolgokat. Jól érezheted magad egy-egy filmen, koncerten vagy színházban. Mások inspirációt adhatnak neked, hogy sportolni kezdj vagy zenélni.

Megosztom: