Élet

Hogyan edzzünk biztonságos körülmények között, a hőségben is kint?

Megosztom:

Nagyon figyelj a melegben, nehogy baj legyen sport közben.

Ha teheted, vonulj árnyékba

Ezekben a 40 fokos hőségekben valljuk be nincs túl sok kedvünk rendszeresen sportolni, és még veszélyes is lehet ha tényleg nekiállunk a túl melegben edzeni. De ha betartjuk ezeket az óvintézkedéseket, akkor megóvhatjuk magunkat.:)

Figyeld az órát

Nem valószínű, hogy délben, a legnagyobb melegben tanácsos edzened…:S Időzítsd a sportot kora reggelre vagy estére, amikor is még tűrhetőbb a hőmérséklet.

Ismerd a tested

Tudd, hogy milyen kockázati tényezők állhatnak fent, tudj a betegségeidről ha vannak, figyeld a tested jelzéseit. Tornázni is tudatosan kell, így saját magad is véded ezzel. Nem tanácsos pl magas vérnyomással kimenni ugrabugrálni.

Öltözz megfelelően

Könnyű, légáteresztő ruhát hordj testmozgáshoz, lehetőleg ne feketét, és kend be magad naptejjel, ugyanis hűsítő hatása van a testedre!

Hidratálj

A vízivás alap, erről a nagy melegben meg pláne nem szabad megfeledkezni. Ha nem is érzél szomjúságot, muszáj pótolni az elvesztett folyadékot, így mindig legyen veled egy üveg hideg víz.

Forrás: CNN

Megosztom:

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.