forrás: pinterest
Bulvár

Beyoncé összeállt a Tiffanyval

Megosztom:

Ő az első afro-amerikai nő, aki viselheti ezt a gyémántot.

És a világon a 4. nő aki az ékszercég reklámarca lett

Az énekesnő lett a 4. nő és az első afro-amerikai nő aki jogosultságot nyert, hogy népszerűsíthesse a Tiffany ékszercég ikonikus 128 karátos gyémántnyakláncát.

Beyoné előtt olyan nők képviselhették a céget, mint Mrs. E. Sheldon Whitehouse még 1957-ben, Audrey Hepburn 1961-ben, és Lady Gaga 2019-ben az Oscar-gálán. Az énekesnő férjével, Jay-Z-vel állt modellt az ékszercégnek a promóciós fotókhoz, és a kollekció az “About Love” nevet kapta.

A kampányban viselt ékszer, több, mint 30 millió Dollárt ér és szeptemberben kijön egy kisfilm is, amit maga Jay-Z vett fel a kamerájával, ahol Beyoncé elő fogja adni a Blue Rivert, melyet Audrey Hepburn tett örökzöld slágerré, a Breakfast at Tiffany’s c. filmben, amiben megtalálható az ikonikus jelenet is, miközben Audrey egy Tiffany ékszerbolt előtt reggelizik és vágyakozóan néz be az üzlet kirakatán.

Beyoncé a kampány fotóin ugynazt a ruhát viseli amit Audrey a filmben, így tisztelegve a néhai színésznő és az ékszercég előtt.

Forrás: Instagram

Megosztom: