Forrás: Pinterest
Bulvár

Brooke Shieldst kellemetlen helyzetbe hozta a múltja

Megosztom:

Az a bizonyos farmer reklám.

Neki köszönheti a Calvin Klein a szárnyalását

Nem biztos, hogy emlékeztek már arra az időszakra, amikor Brooke Shields még modellként dolgozott és tiniként olyan nagy világmárkák kampányaiban feszített, mint a Calvin Klein a Coca-Cola vagy különböző samponok. De a Calvin Klein márkával többször is dolgozott, az akkor még csak 15 éves lány és az egyik hirdetést újra és újra előszedik az életében, mert az szexuális tartalomra utal.

Brooke Shields a 80-as években modellként kezdte karrierjét, aztán színésznő lett és a Kék lagúna c. filmben emlékezetes alakítást nyújtott, amivel be is futott. De abban a bizonyos farmerhirdetésben elhangzik az a mondta, hogy:

“Tudod mi van a köztem és a Calvonom közt? Semmi.”

Egy mondat és ami mögötte van

És ezzel gyakorlatilag egy 15 éves tinilány szexualizálása vette kezdetét, bár Brooke nem tartja ezt nagy dolognak. A színésznő ma már 56 éves de a hirdetés után 15 évesen részt vett egy Barbara Walters interjúban, ahol a szexuális életéről faggatták. Ezt ma Dax Shepard vette újra górcső alá, és gusztusatalnnak és őrjítőnek nevezte azt az interjút.

Brooke akkoriban nem is fogta fel, hogy ennek a reklámnak lehet szexuális értelmezése is, nevezetesen, hogy nem hord fehérneműt, az akkor 15 éves lány. Saját bevallása szerint gyerekként bele sem gondolt ebbe és nagyon meglepődött mikor az anyját és őt letámadták az utcán, megvádolva a reklám kétértelmű szövegével és azon is csodálkozott, hogy Kanadában be is tiltották azt.

A kampány azonban olyan sikeres lett, hogy a márka népszerűsége az egekbe szökött, Brooke pedig igazi szexszimbólum lett tőle.

Forrás: Just Jared

Megosztom:

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük